maanantai 9. marraskuuta 2009

"Tuunailua"

Käväsin tänään pikaisesti kaupassa ostamassa musta neulehanskat. Lindan blogissa näin sellaiset itse tuunatut kynsikkäät ja se idea piti sit heti apinoida. Katkoin vanhasta rannekellon rannekeesta pätkät ja pistelin ne hanskoihin kiinni. Ihan mageet tuli vaikkei mulla ihan sellaista ketjua ollutkaan käytettävissä mitä ekaks olin ajatellut.





Hanskakaupassa näin myös tälläisen ihastuttavan Marilyn boxin ja se piti kanssa ostaa kun oli vielä viimeinen kappalekin. Tähän ajattelin laittaa kaikki laukut eteiseen, niiden säilytys kun on ollut pienoinen ongelma kun ovat lojuneet hujan hajan kenkien seassa.






Syksyn tullen mulle iskee aina tämä perinteinen kynttiläkausi. Koittakaa kestää, näitä kynttiläkuvia on varmasti tulossa lisää vielä myöhemmissäkin postauksissa. Ja voi pojat kun saan vielä valosarjat viriteltyä.... Viimeistään joulukuun alussa alkaa taas johtojen selvittely....






Kirppariostokset mulla on edelleen teille esittelemättä, mutta yritän palailla niiden kera tässä lähi-iltoina.


Terkuin, Hanna



P.S Marge, mun idoli on päässyt Playboy lehden kanteen ensimmäisenä piirrettynä hahmona =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails