tiistai 8. marraskuuta 2011

Blossaa ja kynttilöitä ★

Eilisen kylpylähetken päätteeksi käperryin sohvan nurkkaan katsomaan Täydellisiä naisia ja nauttimaan lasillisen  Blossaa.


Olen jo pari kertaa käynyt katsomassa josko A-kaupassa olisi tuota Blossaa, mutta joka kerta hylly on ollut tyhjä. Eilen sitten vihdoin tärppäsi ja nappasin heti oman pullon mukaan.


Maku on tosiaan hieman kahvinen niin kuin muista blogeista arviota olinkin lukenut. Ei paha, mutta ei välttämättä noussut suosikki glögieni joukkoon.

Hih, pätäisiköhän tuon poro paran sarviin jo vihdoin hommata kynttilät =)



3 kommenttia:

  1. Joo, sama juttu. Glögi on ihan ok, mutta ei todellakaan suosikkini. Luin, että glögiss' on konjakkia. En tiedä onko kuvittelua, mutta epäilen, että juuri siksi ei ollut mitenkään mieluisa maku mulle. No, on tota vielä reilu pullo jäljellä ;)

    VastaaPoista
  2. Mä kanssa täällä pähkäilen viitsinkö edes omaani kärkkyä, vai valkkaanko suosiolla jonkun muun kausiglögin. Aika monelle tämän vuoden Blossa on ollut pettymys!
    P.s. Meidänkään poroilla ei ole ollut kynttilöitä mooooneen vuoteen :D

    VastaaPoista
  3. Mun poro parka on ollut jo pari vuotta ilman kynttilöitä kun aina niiden hommaaminen vaan jää :D Oon aika saamaton joissakin asioissa.

    Mä olin myös ajatellut testata tota Blossaa, täytyy varmaan pitää joskut illanistujaiset jos se ei olekkaan hyvää niin on enemmän porukkaa juomassa ( mikä ihana tekosyy ). Ei jää sit pyörimään vajaa pullo kaappeihin....

    VastaaPoista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails