torstai 18. lokakuuta 2012

Time to play Piano

Olen jo pitkään metsästänyt täydellisiä mustia korkkareita.  Jos kengät ovat miellyttäneet silmää niin sitten ne ovat olleet ihan hirveät jalassa. Tällä kertaa löysin korkkarit, jotka oikeasti vaikuttavat hyvältä jalassa. Eivät edes lonksu kantapäästä niin kuin minulla yleensä korkkarit tuppaavat tekemään.



Ulkonäkö ei ehkä ihan täysi kymppi ole, olisin voinut ottaa vielä astetta käheemmät poposet ;)  Mutta miellyin kyllä tuohon aika ajattomaan malliin . Lisäksi kengät ovat nahkaa, joten ei pitäisi niin kovin hioastaakaan jalkaa.

Photobucket


Kengät ovat tosiaan Pianon mallistosta. En olekkaan ennen omistanut Pianon kenkiä, mutta hyvältä tuntuvat ainakin tämän pienen tepsuttelen jälkeen mitä olen tässä kotosalla tehnyt.


Photobucket


               Hih, mulla on päällä collegepöksyt, Rollarit t-paita  ja korkkarit. Olen muuten tyylikäs näky ;)



Photobucket


                            Kengät pääsevätkin heti huomenna ensimmäiseen ulkoilutukseen :)

                                                                     


2 kommenttia:

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails