keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Kersenbloesem





Ostin Stockmannilta nipun kirsikkapuun oksia.  Oksat olivat aika nuppuisia, mutta ajattelin että kyllä ne varmasti puhkeavat kukkaan kotona muutamassa päivässä. Oksat ovat nyt olleet vaasissa olohuoneen pöydällä sunnuntaista saakka, eikä uusia kukkia kyllä ole puhjennut sitten varmaan yhden yhtäkään. Itseasiassa näyttää että nuo jo olemassa olevat kukkasetkin ovat jotenkin kuivuneet. Taisin onnistua kiireessä valikoimaan jotenkin huonot oksat matkaani....






            Oksat eivät ole  varsinaiset kaunistukset tuossa pöydällä, mutta en raaski heittää niitä poiskaan.

Jospa oksat olisivat viikonloppuna jo täynnä kukkasia. No, ainahan sitä saa toivoa ja toivossa on hyvä elää ;)


                  Mukavaa pikkulauantaita täältä toivottelee yksi 
                        synttärisankari ;)



                                                                   
                                                                       

6 kommenttia:

  1. Mä maistelin tuota teetä vähän aikaa sitten eikä ollut ollenkaan mun makuuni. Noi oksat on kyllä nättejä ja itse tykkään tuosta pullostakin muuten :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä ostin tuon teen myös ihan pullon ulkonäön perusteella. En ole raaskinut sitä vielä avata, joten mausta ei vielä ole tietoa ;)

      Poista
  2. Tuoksuuko noi kirsikkapuun oksat voimakkaasti? Mä oon noita himostellut ja kuulemma täältä tuppulan prismastakin niitä sais :) Nyt vaan aloin miettiä et tuoksuuko noi voimakkaalle, et mahdanko mä muuttua vinkusiaksi jos noita tänne roudaan...
    Onnet vielä tätäkin kautta ihana Hanna <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole huomannut, että noi tuoksuisi erityisen voimakkaasti. Mutta mulla ei kyllä olekkaan kovin herkkä nenä ;)
      Kiitos vielä onnitteluista <3

      Poista
  3. OI minäkin olen etsinyt noita oksia, kyselin Stellan kukkakaupasta, eivätkä ilmeisesti olleet kuulletkaan koko oksista, mitäs jos antaisit oksille vähän lämmintä vettä ja kukkaravinnetta, jospa nuput sitten aukeisivat, joku kerran sanoi että samariinia voisi antaa leikkokukille, mutta en ole kokeillut, sokeriakin olen kuullut laitettavan veteen:) Ihania nuo leipomasi perhoset ƸӜƷ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oletko tuisku katsonut Prismasta? Monet ovat ostaneet noita oksia sieltä. Hih, valitettavasti noi perhoset ei ole minun leipomia vaan kuvat on otettu siitä leivontalehdestä :)

      Poista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails