sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Mustaa, valkoista, keltaista ja kultaa






Heippa hei!

Minulla on vähän sellainen viha-rakkaus suhde lyhyisiin shotseihin. Toisaalta ne kuuluvat minusta kesään, toisaalta taas tunnen itseni aika alastomaksi niissä. Eikä nämä loman aika kertyneet lisäkilot ainakaan helpota tuota tuntemusta... Toisekseen minusta paljaat jalat kuuluvat kesään ja kaikilla on oikeus käyttää shortseja ikään ja kokoon katsomatta. Niinpä minäkin uskaltauduin kaupungille näissä vetimisissä. Jottei olo olisi ollut liian paljas yhdistin shortseihin keltaisen bleiserin, joka näyttikin ihan kivalta pitkästä aikaan yhdistettynä päivettyneeseen ihoon :)


Huomenna pyörähtäisi käyntiin viimeinen kesälomaviikko. Mitähän kivaa sitä vielä keksisi? Jokos siellä on lomat pidettynä?




6 kommenttia:

  1. Niin ihanan pirteä asu!! Mun mielestä paljaat koivet kuuluu kesään. Kiloista/ tai reisien koosta viis. Kukaan ei niitä kattele jos kantaja on vaan ylpeä ittestään!!!! Ja tuo asu näyttää sun päällä hyvältä.
    Mulla on kesälomaa vielä pari viikkoa. ihanaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Minä tykkään kyllä tuosta keltaisesta pieninä annoksina. Mukavia ja toivottavasti aurinkoisia kesälomapäiviä sinulle :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos, olen tykännyt itsekkin siitä kovasti. Harmi vaan, että muutama "timantti" on pudonnut siitä.

      Poista
  3. Minkä merkkinen tuo kello on? On kyllä komia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kellon takakannessa lukee Softech London. Eli kello on ihan vaan joku halppisjuttu. Olen ostanut sen huutonetistä yhdeltä toiselta bloggarilta.

      Poista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails