tiistai 3. helmikuuta 2015

Clipper

                           
   

                              Moikka!

Minä olen aina ollut ennemmän kahvi- kuin teetyttöjä, mutta nykyisin juo monta kupillista teetä yhden päivän aikana. Löysin jokunen aika sitten aivan ihania teemakuja Clipper teevalikoimasta ja näiden ihanuuksien ansiosta minun kupissa höyryää nykyisin useammin tee kuin kahvi.  Nämä oikeasti maistuvatkin siltä miltä niiden luvataan maistuvan. Minulle onkin jo kertynyt melkoinen valikoima näitä.




Näissä kuvissa näkyvistä  lempparini ovat tuo Detox, mansikka-raparperi ja karpalo-vadelma.
Näillä Clipper teemauilla luvataan myös olevan erilaisia terveysvaikutuksia. Detox tee puhdistaa elimistöä, vähentää turvotusta, auttaa ruuansulatusta ja vilkastuttaa aineenvaihduntaa. Easy sleep  teessä taas on rauhoittavia yrttejä, jotka jouduttavat unentuloa.



1 kommentti:

  1. Täältä ilmoittautuu vannoutunut teen käyttäjä. Juon kahvia erittäin harvoin, mutta teetä menee monta kuppia päivässä. Mäkin olen löytänyt nuo Clipper teet! Ne ovat ihania. Suosikkini on ihan perus kamomilla. Noita kaikkia neliön mallisia paketteja en ole vielä kokeillut, mutta ovat ostoslistalla. Terveysvaikutteet ovat kyllä kiva plussa noissa! :)

    VastaaPoista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails