sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Early christmas present for myself



Heippa ihanaiset!

Vaikka joulun alla on rahanmenoa aika kiitettävästi muutenkin, ajattelin myös hemmotella hieman itseäni .



Olen jo jonkun aikaa haaveillut musta-valkoisesta By Malene Birger Grinolas laukusta, mutta kuviollinen kuosi on kuitenkin mietittänyt minua ja en ole vielä uskaltanut laukkua hommata. Kun sitten näin tämän Dipp clutchin ajattelin, että tällä on hyvä testata tuntuuko tuo kuosi omalta. 


En ole vielä yhtään kertaa käyttänyt laukkua, mutta olen kyllä siihen ihan sydänjuuria myöten rakastunut .


Jos tämä alkaa kyllästyttää laukkuna voi sitä yhtä hyvin käyttää kokonsa puolesta meikkilaukkuna.



Clutch on nahkaa ja näyttää varmasti kivalta niin pikkumustan kuin arkisemman housuasunkin kanssa.





Uppoaako teihin tuo kuosi vain onko ehdoton no, no?




                                                         P.S. Neljä yötä jouluun    


2 kommenttia:

  1. Mä tykkään paljon tosta kuosista. Mulla oli itse asiassa tuossa kuosissa (eri väri vain) laukku, mutta se oli niin huono laatuinen että jouduin palauttamaan sen. Haikailen tosin edelleenkin ko laukun perään...
    Eli tykkään !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät :) Harmi, että sinulle sattui huonolaatuinen laukku.

      Poista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails