tiistai 13. lokakuuta 2009

Ihka oma puuterointihuoneeni

Moi piiiitkästä aikaan!

On hieman tökkinyt tämän kirjoittelu viime aikoina. Lähinnä siks että a) ei mukamas ole ollut aikaa ja b) siks että en osaa vieläkään käyttää tätä kunnolla... Olen yrittänyt lisäillä tänne kaikkea kivaa, mutta en vielä oikein osaa. No, nyt olen lomalla ja jos vaikka nyt ennättäisi vähän enemmän perehtyä tämän käyttöön. Tai sitten ei ;)

No, nyt ajattelin esitellä teille minun oman puuterointihuoneeni, tosin eihän tätä taida kukaan lukea :)

Ihan ekaks näkymää ovelta. Ei muuten ollut ihan helppoa kuvata sillein ettei oma pärstä paista tuolta peilistä :) Vihreät tekstiilit olisi tarkoitus lähipäivinä vaihtaa vähän syksyimempii, mutta nyt mennään vielä näillä limeillä.





Tässä vielä lähikuvaa näistä vihreistä pyyhkeistä:



Ja tämä Ivana Helsinki pusukka, joka kätkee sisäänsä ne meikit, joita käytän päivittäin oli ihan pakko esitellä teille kanssa. Harmi että kuva haalistaa sen värejä, eikä näytä tässä niin namilta kuin luonnossa.

Ja sitten vielä vikaksi mun tämän hetken ehdoton suosikki tuoksuni. Ostin tämän kesällä laivalta ja tähän olen ihan koukussa.




Tälläistä tällä kertaa :)
Terkuin Hanna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails