maanantai 5. lokakuuta 2009

Höpinää lyhyesti

Heips taas!

Nyt pitäis kyllä olla siivoamassa, eikä istua täällä koneella... On viimeinen vapaapäivä ennen pojan synttäreitä, ja kaikki valmistelut on tekemättä, mutta jokseenkin tämä kone on paljon houkuttelevampi vaihtoehto kuin tuo Herra Ii-muri-murin varsi :)

Okei. Yritin tilata niitä seepraraita pyyhkeitä H&M:n nettimyymälästä ja olin jo ihan fiiliksissä että saan kylppäriin uutta ilmetta, mutta eihän se sitten ihan niin mennytkään... Nimittäin pyyhkeiden toimitus olisi ollut vasta joskus joulukuussa, ja mä en yksinkertaisesti jaksa odottaa niin kauan. No tilasin sit muuta, mutta en niitä pyyhkeitä joita alunperin olin tilaamassa. Ehkä sellaiset tulee vielä jossain vastaan.



Siellä Hanna Sumarin sisustusillassa, jossa olin silloin jokunen aika sitten korostettiin kovasti sitä, että nyt syksyllä kaikki luontoaiheiset jutut on sisustuksessa se juttu.

Olen siis todella tyytyväinen nyt tähän Marimekon kankaasta tekemääni sisustustauluun (lue: mieheni tekemään), se on siis varsin ajankohtainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails