sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Myydään!

Vaatehuoneen siivousurakka on venynyt ja paukkunut eikä se oikein ole tuntunut etenevän suuntaan tai toiseen. Tänä aamuna sain kuitenkin taas muutamia uusia kohteita lisättyä huuto.nettiin ja lisää on aivan varmasti tulossa. Vaatehuone suorastaan pursuilee ja luulen ettei siitä saa siistiä millään jos ei luovu jostain vanhoista.   Joten jos haluatte auttaa siivousurakasssani niin klikkailkaapa itsenne tänne, ja auttakaan pääsemään eroon esim.näistä kuvissa näkyvistä paidoista =)

♥♥♥






P.S. Alla toinen tämän päivän postaus!



                                                                   

1 kommentti:

  1. Mä oon kans niin monta kertaa miettinyt blogi kirppistä tai kirppistä yleensä sillä mun kaappi pursuaa kaikkea hyvää kamaa mitä mä en käytä mut mä en myöskään jotenkin osaa luopua niistä. Jos vaikka joskus tarvii ... :D

    VastaaPoista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails