maanantai 21. tammikuuta 2013

11 vastausta

Sain  Katinka's blogista  3x 11 haasteen,  kiitokset vaan Katille! Koska vasta vähän aikaa sitten sain tämän saman haasteen ja kertoilin nuo 11 asiaa itsestäni niin tällä kertaa vastailen vaan noihin Katin laatimiin kysymyksiin. Voit lukea aikaisemmat vastaukseni ja 11 asiaa minusta täältä.


1. Lempivärisi?
   Musta ja valkoinen


2. Lempielokuvasi? Miksi?

P.S I love you.
Ihana tarina, jota katsellessa nessuja kuluu.




3. Minkä ikäisenä olet tullut äidiksi?

Olin täyttänyt 24 kun esikoisemme syntyi. Toisen lapsemme saimme minun ollessa 26- vuotias ja kuopuksen syntyessä olin 28-vuotias

4. Mihin haluaisit matkustaa?

Haluaisin matkustella ympäri maailmaa ja nähdä monia erilaisia paikkoja, mutta jos pitäisi nimetä vain yksi paikka niin vastaan Pariisi.


Tai ehkä sittenkin vastaan Bora Bora ;)



 
5. Miksi bloggaat?
Olen jäänyt koukkuun bloggailuun ja ainakaan tällä hetkellä en osaisi kuvitella elämääni ilman blogia.

6. Oletko ilta- vai aamuihminen?
Ehdottomasti iltaihminen.
Aikaiset aamuherätykset ovat minulle yhtä tuskaa.



7. Mitä uutta haluaisit harrastaa jos mikä vaan olisi mahdollista?

Merkkilaukkujen keräilyä ;)

The Iconic Louis Vuitton Speedy Louis Vuitton Speedy 560x304


8. Millaista toivot elämäsi olevan, sitten kun olet eläkkeellä?

Toivoisin voivani nauttia eläkepäivistä terveenä ja velattomana.
Toivon mukaan olen saanut ylennyksen mummoksi ;)



9. Paras hetki tavallisena arkipäivänä?
Ehkä se on se yhteinen päivällinen jolloin koko perhe koontuu saman pöydän ääreen syömään ja vaihtamaan päivänkuulumisia. Ihan huippua on jos mies on vielä laittanut ruuan valmiiksi kun tulen töistä ♥



Photobucket

10. Mitä juot ruuan kanssa?
Tosi usein vettä, mutta joskus myös rasvatonta maitoa.
Jos käyn töissä syömässä juon rasvatonta piimää, joka on harvinaista herkkua minulle. Meidän perheessä muut eivät tykkää piimästä ja en viitsi ostamaa piimää pelkästään itseäni varten.

11. Mitä tv-sarjoja seuraat?
Nykyisin katson tosi vähän telkkaria.
Tällä hetkellä seuraan telkusta Putousta ja Voice of Finlandia.

 Tällä kertaa en heitä tätä haastetta kenellekkään, koska olen sen jo kertaalleen aikaisemmin laittanut eteenpäin.
                         Ajastetuin maanantaiterkuin,

                               

         (Kaikki postauksen kuvat omia kuvia lukuunottamatta Googlen kuvahausta)

2 kommenttia:

  1. Bora Bora olisi täydellinen lomakohde!

    VastaaPoista
  2. Kiitokset vastauksistasi!! :) Yhdyn mielipiteeseen monessa kohtaa.. :)

    VastaaPoista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails