keskiviikko 28. elokuuta 2013

Che Bella

                                                 

                                                                        Nahkatakki H&M
                                                                                               Kaulakoru Lindex
                                                                                               T-paita Seppälä
                                                                                               Hame Mojito
                                                                                               Clutch Jimmy Choo for H&M
                                                                                               Kengät Sugarfree Shoes



           

                         Heips kukkuu!

Täällä lupailin teille jokunen aika sitten, että laittelen teille myöhemmin asukuvia, joissa minulla on Tallinasta ostettu musta hamonen päällä. Itse asiassa minulla taitaa olla paritkin eri asukuvat koneella jemmassa joissa minulla on päällä tuo hame, mutta aloitetaan tästä asusta mikä minulla oli hotsku viikonlopun tokailtana päällä. Kaulakorun ostin myös samalta reissulta. Eli se on ihan uutukainen Olinkin tuon tyylistä koru haeskellut jo vähän aikaan ja nyt sitten tärppäsi. Kengistä parempaa kuvaa löytyy täältä


 Kauniita unia, oman kullan kuvia! 

Mulla alkaa nyt treffit nukkumatin kanssa :)


                                                                        




1 kommentti:

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails