perjantai 2. elokuuta 2013

Luck is my soul











                             Moikkamoi!

Tiedättekö  muuten mitä? Minä olen koukussa, nimittäin koukussa punaiseen huulipunaan. 
Ilman punaista huulipunaa en ole osannut astella ulos ovesta enään pitkään aikaan. Mikä onkin kerrassaan outoa minulle, joka olen käyttänyt lähinnä sellaisia helposti sipaistavia nuden värisiä huulikiiltoja. Punainen huulipuna raikastaa kivasti ilmeen ja se  sopii mielestäni hyvin  raidallisten ja mustien vaatteiden kaveriksi. Ainut huono puoli punaisessa huulipunassa on se, että levittämisessä saa olla aika tarkkana. 

                                                     Huulipunan olen saanut blogin kautta Yves Rocherilta.



                                                                    
                                                                             

2 kommenttia:

  1. Mä juuri kokeilin taas pitkästä aikaa punaista huulipunaa, ja eih... Se ei ole mun juttu. Mä näytin ihan hassulta. :D
    Pinkillä huulirasvalla mennään...

    VastaaPoista
  2. Kovasti houkuttaisi punainen huulipuna, mutta nude se vaan tuntuu omalta :)

    VastaaPoista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails