keskiviikko 18. marraskuuta 2015

BetterYou magnesiumsuihke



Olen kärsinyt lähes niin kauan kuin muistan kipeistä niskoista. Salillakäynti on tuonut vaivoihin jonkun verran helpostusta, mutta yliliikkuva niskani oireilee silti ajoittain niin paljon, että olen joutunut turvautumaan suun kautta otettaviin särkylääkkeisiin. Luin jostain, että magnesiumsuihke saattaisi auttaa niskakipuihin eteenkin jos kivut ovat aiheutuneet magnesiumin puutteesta. 


Olen ottanut magnesium tabletteja jo jonkun aikaa sillä liikunnan lisääminen on aiheuttanut öisiä suonenvetoja jalkoihin. Suihkutettava magnesium imeytyy suoraan verenkiertoon ja rentouttaa lihasta. Olen nyt muutama iltana suihkutellut tuota BetterYou Sport sprayta hartioihin. En osaa sanoa onko se varsinaisesti vienyt kipuja pois mutta ainakin se on aiheuttanut iholle sellaista pientä nipistelyä eli jotain ainakin tapahtuu tuon suihkeen vaikutuksesta. Tätä voin käyttää myös lihasten palautumiseen treenin jälkeen.

Ovatko magnesiumsuihkeet sinulle tuttuja ja oletko saanut niistä apua?





1 kommentti:

  1. Olen käyttänyt ko magneettisuiketta suonenvetoihin jalkoihin, mutta en ole huomannut sen parempaa vaikutusta kuin magneesitablettien, joita nykyään käytän.

    VastaaPoista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails