keskiviikko 31. elokuuta 2011

Kaunokainen ♥

Toissa päivänä kipaisin illalla  nopsaan ennen kauppojen sulkeutumista hakemaan aamuksi leipää. Citymarketista nappasin samalla mukaan itselleni kukkasen. Mä olen niin tämän ansainnut! Ette uskokkaan.


Samalla "mä olen niin tämän ansainnut" periaatteella on tullut viime aikoina osteltua paljon muutakin. Mm.miniläppäri... 


Perhosorkidea on minusta yksi kauneimmista kukkasista.
Saas vaan nähdä kauanko kestää kukkivana ja mahtavatko kaikki nuputkaan ennättää aueta ennen kuin olen tämän kaunokaisen tappanut.



Uusi kauniimpi ruukku tälle on kyllä saatava! Mä ole sen niin ansainnut, eiks totta ;)

Käykää tekin tänään kukkakaupoilla, olette tekin sen ansainneet =)



4 kommenttia:

  1. Niinhän tuota olet... tsemppiä vaan tuleviin koitoksiin ja toivotaan että kaikki sujuu hyvin! Ja kannattaa laittaa se läpinäkyvään purkkiin, ostettiin naapurille valmistujaislahjaksi samanmoinen viime keväänä ja alkuperäiset kukat on edelleen tallella ja uuttakin pukkaa. Ne juuretkin tarvitsee valoa kuulemma...

    - Anna

    VastaaPoista
  2. "Anonyymi Anna": Kiitti! Ensin luin että laittaa "se" läpinäkyvään purkkiin, jonka vuoksi tsemppiä toivottelet ;) Ensi viikolla alkaa tapahtua! Askel kerrallaan mennään ja ehkä tunnelin päästä joskus taas näkyy valoa...

    VastaaPoista
  3. Siinä olisikin erikoinen sisustuselementti... huh. (:

    Anteeksi huono ulosanti, nukkumaanmenoaika on ylitetty jo tunnilla ja ensimmäinen päivä uudessa työssä oli aika huisketta...

    -A

    VastaaPoista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails