tiistai 27. syyskuuta 2011

270911

Niinhän siinä sitten kävi, että "tapettimekko" kotiutui vaatehuoneeseeni  ja vieläpä siinä määrin, että viime lauantaina vasta puin sen ekaa kertaa päälleni...  Tykkään kovasti mekosta, mutta ehkä  johtuen mekon kankaasta se on jäänyt näin  ihan normaali arkena pitämättä.

Lauantaina tosiaan käytin mekkoa paksujen sukkisten ja neuletakin kanssa. Anteeks kuvien todella huono laatu! Lisäksi väitän ettei mun maha oikeasti ole noin iso kuin kuvissa näyttää... Tytön ottamia kuvia, alaviistosta....
Olen oikeasti saanut jopa vähän painoa pudotettua. Vanhat housutkin jotka eivät viime syksynä eivät mahtuneet  sujahtivat kevyesti jalkaan. Joo seli, seli ;)


Laitoin sängynpäädyn tilaukseen Ellokselta. En nyt ole ihan varma saiko musta pääty teiltä lopulta kannatusta, mutta siihen nyt kuitenkin päädyin. Ehkä siksikin ettei niitä ollut muissa väreissä tarjolla.
Heh! Malttamaton sielu; heti mulle kaikki tänne! Mies varmaan heittäisi tähän, et miksi edes kysyin mielipidettä, kun kerran olin jo itse asian päättänyt. Meille käy aika usein just noin kun kysyn mieheltä mitä laittaisin esim. johonkin juhlaan päälle niin en kuitenkaan laita sitä mitä mies ehdottaa vaan sen minkä olin itse alunperinkin ajatellut laittaa.



Alla tämän päiväinen kakkupostaus =)



2 kommenttia:

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails