sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Jouluttaa

Photobucket

Enää vajaa kuukausi jouluun! Mihinkä tämä alkutalvi on oikein hurahtanut?  Kaikki joululahjat on yhtä kummilasta lukuunottamatta vielä hankkimatta. Perinteisesti tulee siis kiire lahjojen kanssa tänäkin vuonna...

Photobucket

Tänään ajattelin  käydä varastossa koluamassa hieman joulukoristelaatikoita.  Olisikohan liian aikaista  laittaa valkoinen kuusi  esille?

Photobucket

Ensi sunnuntaina vietetään ensimmäistä adventtia ja adventtikynttilöitä varten pitääkin käydä ostamassa  valmiiksi muutama pöytäkynttilä.

                               Taidankin tästä lähteä kaupoille katsastamaan hieman joulujuttuja  :)

                                                   Tunnelmallista sunnuntaita teille kaikille!
        
                                                                 





10 kommenttia:

  1. Olen useana vuonna aloittanut joululahjaostokset jo toukokuun tienoilla. Tämä vuosi on todellakin hurahtanut nopeaan, koska nyt minulla ei ole vielä mitään valmista! Kiirehän tässä tulee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin kans silloin nuorempana paljon tehokkaampi ja ostin lahjat jo hyvissä ajoin. Nyt viime vuosina on aina jäänyt ihan viime tippaan. Toisekseen lapsillekkin oli kyllä helpompi ostaa lahjat silloin kuin olivat pienempiä.

      Poista
  2. Samaa mielta - tama syksy on mennyt ihan hujauksessa, joulu on ihan just! Ajattelin tanaan kavaista Ikeassa ostamassa uusia jouluvaloja ja viritella niita kirjahyllyyn - saa nahda mita tulee...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä sain myös muutaman jouluisen asetelman viriteltyä esille. Ens viikonloppuna sitten ensimmäisen adventin kunniaksi loput joulujutut esille <3

      Poista
  3. Tääälläkin jouluttaa :D En malttaisi yhtään odottaa ensi viikonloppua että saa sytyttää joulutähden ikkunaan ja joulukoristeitakin vois alkaa jos ensi kuussa vähän laittelemaan esille. Oon kyllä kaivanut ne jo kaapista aikaa sitten odottelemaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen yleensä vasta 1.adventtina laittanut joulun esille, mutta tänä vuonna en taida malttaa odottaa sinne saakka. Toisekseen olen kyllä ensi viikonloppuna reissussakin, joten mitäpä sitä suotta odottamaan sinne saakka ;)

      Poista
  4. Mä olen tänään pystyttänyt kuusen :) Tästä se lähtee! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mäkin ehkä tänään tai viimestään huomenna kaivelen pikku kuusen esille :)

      Poista
  5. Aivan kertakaikkisen upeat nää sun kuvat <3 Ja meillä myös valkoinen kuusi joka joulu <3 Voi ettien että! Valkoista kuusta vaan kehiin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos nunnuliina! Ensi viikonloppuna nähdään <3

      Poista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails