keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Höyhenen kevein askelin eteenpäin

                           Moikka!

Olen jo useamman vuoden haudutellut päässäni ajatusta tatuoinnin ottamisesta. Tatuoinnin paikkakin oli selvä jo alusta saakka. Kuva-ideaa olen pyörritellyt päässäni sitten hieman pidemmän aikaa. Alkuun olin ajatellut ottaa vain tuon tekstin, mutta sitten aloin halumaan myös höyhentä, joten päädyin ottamaan miolemmat samaan kuvaan. 


Teksti oli aika selvä jo alusta saakka. Minut paremmin tuntevat tietävät myös tarinan tuon tekstin takana. Höyhentatuointeja on varmasti tosi monella, mutta eipä se minua haittaa. Höyhen symbolisoi toivoa, tasapainoa ja onnea. Eli sekin mielestäni sopi minulle hyvin. Tatuointi oli syntymäpäivälahja mieheltäni eli siinäkin mielessä tärkeä minulle.

Tekstistä ei ehkä tuosta kuvasta saa selvää kun toivoinkin tekstistä sellaista ettei se ole luettavissa kilometrien päähän. Mutta siinä lukee tosiaankin I'm the hero of this story. 


             Nyt vaan sandaalikelejä odottelemaan :)



                         



2 kommenttia:

  1. Oijoijoi miten nätti! :) Ja tuo teksti tekee tatuoinnista persoonallisen. Oli varmaan suht kivulias paikka :D

    VastaaPoista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails