sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Little lovely light box




Instagramissa olen törmäillyt jo jonkun aikaa hurmaaviin kuviin, joissa on vilahdellut Light Box valaisin. Minä olen aina tykännyt erilaisista valaisimista ja kun joku vielä vinkkasi, että näitä saa tilattua Miniones verkkokaupasta olikin se sitten menoa. 


Tilasin A4 kokoisen valaisimen, näitä oli saatavana myös pienemmässä koossa. Valaisin voidaan halutessaan kiinnittää myös seinää. Valaisin toimii paristoilla tai verkkovirralla. Paketin mukana ei tosin tule johtoa eikä muuntajaan, joten ne tulisi  ostaa itse erikseen. Valaisimen mukana tulee 85 kirjainta ja symbolia, joilla voit itse taiteilla erilaisia tekstejä valaisimeen.


Valaisimen kanssa kikkailuun on vain mielikuvitus rajana! 
Tämä valaisin tulee varmasti vilahtelemaan jatkossakin useissa kuvissani.




Aurinkoista sunnuntaipäivää toivotellen,


                                                                     




1 kommentti:

  1. Mä oon niin rakastunut tuohon,että pakko se hakea kotiin vaikka olen vastustellut ;)

    www.stoori.fi/pakkomielteita

    VastaaPoista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails