perjantai 1. lokakuuta 2010

3.tunnustus

Sain Tincalilta tämän tunnustukseen jokunen päivä sitten ISO KIITOS hänelle!


Tunnustukseen kuuluisi jakaa se eteenpäin 7 muulle bloggaajalle ja kertoa seitsemän asiaa itsestään. Koska olen jo aiemmin saanut tämän saman tunnustuksen ja laittanut sen eteenpäin muutamalle bloggaajalle en nyt jaa sitä kenellekään erityisesti, vaan ojennan sen eteenpäin kaikille ihanille lukijoilleni! Viimeksi laistin tuon itsestä kertomisen osuuden niin jospa yritäisin nyt keksiä jotain mitä ette ehkä minusta vielä tiedä.Olen jo pariin otteeseen osallistunut näihin tälläisiin posteihin, joissa kerrotaan jotain itsestä, elikkäpäs antekee anteeks, jos tulee paljon samantoistoa.

1. Olen aina jännittänyt esiintymistä aivan kamalasti. Joskus lukioaikaan (lue aikaan ekr.) tein muutaman esitelmän kotona videolle ja ne näytettiin sitten luokassa. Vältin näin live esiintymisen. Nyt iän myötä jännitys on onneksi hieman helpottanut ja töissäkin olen pystynyt pitämään kaikki pakolliset esitykset suht rennoin rantein.

2. Kynteni ovat aina lakatut, en koskaan lähde minnekään ilman kynsilakkaa.

3. Olen nähnyt ainoastaan yhden blogini lukijoista luonnossa. En ole kertonut ystävilleni, että kirjoitan blogia. Läheisistäni ainoastaan mieheni tietää blogistani.

4. Mietin usein olenko liian vanha kirjoittamaan blogia...

5.  Minulla oli tänään töissä päällä uusi neulatakki johon olin unohtanut laput paikoilleen. Onneksi sentään sinne takin alle :)

6. Olen käynyt luovuttamassa verta ainoastaan kaksi kertaa. Pitäisi ehdottomasti taas käydä!

7.  Minulla ei ole koskaan ollut reikiä hampaissa :)

1 kommentti:

  1. Itse olen niin huono lakkaamaan kynsiäni että tulee lähdettyä melkein joka paikkaan ilman kynsilakkaa, toisaalta en lähde mielelläni minnekään ilman ripsiväriä ja/tai meikkipohjaa.. :))

    VastaaPoista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails