perjantai 8. kesäkuuta 2012

Fleur de Nina


Parin päivän vaatehuoneen siivousurakka on  nyt takana! Aikamoinen proggis olikin! Kannoin kaikki tavarat huoneesta pois, pyyhin hyllyt ja järjestin tavarat uudelleen paikoilleen. Jätesäkillinen tavaraa lähti vaatekeräykseen ja neljä isoa Ikean kassillista vaatetta vein myyntiin kirppispöydälleni. 

Mä olen niin tyytyväinen, että raaskin heittää tavaraa pois oikein isolla kädellä!  Vaikka toi vaatehuone ei sinäänsä häävi ole niin nyt sinne pääsee sentäs oikeasti kävelemään sisälle ja tavaroilla on kaikilla selkeä paikka. Kaikki muu ylimääräinen rompe on roudattu pois ja nyt minulla n. 4-5 neliöö säilytystilaa pelkästään minun vaatteille ja asusteille 
Makuuhuoneeseen ostettiin Ikealta uusi lipasto ja vanha kannettiin minun vaatehuoneeseen. Ei mikään kaunistus sekään, mutta sinne saa kätevästi alusvaatteet ja sukat piiloon.



 Hoksasin A-kaupasta tuollaisen ihanan tyttömäisen roséviinin ja se oli ihan pakko ostaa. Olis muuten ihan täydellinen picnickoriin mukaan otettavaksi! Ihan on pelkästään pullon perusteella tämä viini valittu. Mä sorrun usein ostamaan jonkun viinin pullon tai kauniin etiketin perusteella.  Onko siellä ruuduntoisella puolella muita samanlaisia "etiketti ostelijoita"? Tämän viinin pullo on muuten muovia. Ihmettelin tätä kovasti ääneen ja myyjä Alkossa valoitti minua, että muovipulloja  on jo jonkun verran ja lisää on varmasti tulossa. Jännä miten muovipullo tuntuu enemmän sellaiselta "halppismeiningiltä". Jos ymmärätte mitä tarkoitan?  Mutta samalla tavallahan ne tuntuivat alkuu muoviset siideripullotkin oudoilta.  Kaikkeen tottuu ja varmaan siis myös muovisiin viinipulloihin =)

Kävin  kukkakaupasta hakemassa viikonlopun kunníaksi valkoisen pionin. Hmmm... Onks toi muuten pioni? No kaunis se on ainakin ;)

Tänään korkkaan ehkä tuon viinin ja  istun vaatehuoneessa ihastelemassa siistejä kenkärivejä ;)


Tyttömäistä viikonloppua muruset 

P.S Alla toinen tämän päiväinen postaus! 


2 kommenttia:

  1. Kyllä minäkin usein valitsen jonkun tuotteen ulkonäön perusteella :) Viimeksi a-kaupassa asioidessani olisin halunnut ostaa valmistuneelle jonkin ihanan tyttömäisen kuohuviinipullon, mutta ei sellaista sitten oikein löytynytkään (pienissä pulloissa) joten päädyin ostamaan kuohuviiniä, jossa oli seassa kultahiutaleita ;) Myyjä puhui mut ympäri, myönnetään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kultahippukuohari oli loistovalinta! Mä olen myös ostanut sitä kultahippu viiniä, jos tarkoitat tätä: http://hanna-powderroom.blogspot.fi/2011/01/gold-edition.html
      Makukin on hyvä =)

      Poista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails