tiistai 5. kesäkuuta 2012

Union Jack Top

Elisabeth II timanttijuhlan kunniaksi Union Jack topissa liikenteessä ;) Punaiset farkutkin pääsivät pitkästä aikaan ulkoilutukseen =)



Jakku H&M, farkut Lindex, toppi Ax Paris/Nelly, kello Guess, rannekorut Nomination, sormus Spinning Jewelry

Tänään olisi tarkoitus tehdä vaatehuoneen totaalinen siivous; kaikki ulos ja vain osa takaisin.  Toivottavasti saan paljon kamaa kiertoon! Yksi kaappikin olisi haaveissa saada purettua nurkasta pois ja makkarista pitäis kantaa lipasto sinne tilalle. Saas nähdä miten mies innostuu kun kuulee idean ;)





2 kommenttia:

  1. Kiva toppi ja sopii kyllä hyvin punaisten housujen kanssa :) Itselläni olisi haaveissa punaiset ja siniset housut, mutta ensin pitäisi pudottaa muutama vauvakilo :)

    Minä olen raivannu vaatekaappia tälle keväälle pariinkin otteeseen todella raa'alla kädellä, viimeksi tänä aamuna. Tuntuu, että vaatetta on silti vielä vaikka kuinka ja vähemmälläkin pärjäisi. Kotona kun tulee vauvan kans pidettyä verkkareita ja huppareita niin pärjää vähällä. Ja nyt haluan luoda vaatekaapin, jossa kaikki vaatteet on käytössä ja oikeasti sellaisia joita pidän. Tämä tuntuukin olevan teemana nyt monessa blogissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen myös yrittänyt saada vähän painoa pois, mutta eipä se tunnu ihan niin helposti tapahtuvankaan, ainakaan minulla...
      Sain vaaehuoneesta jätesäkillisen tavaraa vaatekeräykseen ja olen niin tyytyväinen! Tänään vielä jatkan siivousta ja nyt tosiaankin vippaan mäkeen ne mitä en edellisen siivoamiskerran jälkeen ole käyttänyt. Tavaraa on niin paljon että tuntuu ettei sieltä sekasotkun välistä mitään löydä.

      Poista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails