sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

It's your time to shine

Jaahas, toiset katsoo taas jalkapalloa, joten minulla on tässä sopiva rakonen tehdä jälleen pieni blogipostaus. Minua ei jotenkaan jaksa yhtään kiinnostaa nuo kisat ja olenkin ennemmän kuin tyytyväinen, että kisat alkavat olemaan jo ihan loppusuoralla.


 Yves Rocherin viimeisimmässä paketissa tuli kaksi kivan kesäistä huulipunaa, jotka ovat itseasisssa huulipunan ja huulikiillon täydellisiä yhdistelmiä. Punaa on helppo lisätä huulille ilman peiliä ja sehän sopii tälläiselle huulikiillon ystävälle.



Olen nude kiiltojen ja punien ystävä ja alkuun säikähdin hieman huulipunien räväköitä värejä.  Punien sävyt ovat Tangerine ja Rose Vif.


Punat näyttävät kuitenkin tosi kivoilta ja kuultailta huulilla. Tykkään myös noiden tuoksusta kovasti. Olen käyttänyt kumpaakin sävyä jo pariin otteeseen. Eteenkin tuo Rose Vif sävy miellyttää minua kovasti.


Yritin ottaa punista kuvaa huulilla, mutta kaikissa kuvissa ilmeet oli tosi hupsuja ja en tiedä saako noista kuvista sävyistäkään mitään selvää, mutta tässä nyt kuitenkin kummastakin punasta kuvaa huulilla. 


                                                                    Jopas on totinen täti ;)




                                                                      

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails