torstai 3. huhtikuuta 2014

Consseja kevääseen





Heips, kukkuu vaan taas !

Täällä on keräilty voimia ihan kaikessa rauhassa ja päivä päivältä vointi onkin ollut parempi.  Pikkuhiljaa alkaa jälleen olla paukkuja päivitellä blogiakin ja napsimpa eilen muutamia valokuviakin. Eli eiköhän tässä päästä jo pian ihan entiseen postaustahtiin :)  Ihanaa, kun kevät aurinko paistelee ja lämmittää jo niin mukavasti. 
Minä päivitin jälleen hieman tennarikokoelmaani. Olen ihan koukussa Converseihin. Niin kuin ehkä muistattekin, minulla oli jo ennestään valkoiset ja punaiset Converset ja nyt hommasin vielä pinkitkin.  Noista pinkeistä olen jo haaveillut jonkun aikaa, ja ne sattuivat nyt sopivasti kohdille. Onhan ne aika tyttömäiset, mutta esim. mustaan yhdistettynä toimivat kivana väripilkkuna.

Mutta monetko Conssit yksi ihminen oikeasti tarvitsee?! Vielä tekisi mieli ainakin mintunvihreitä ja sellaisia ruskeita nahkaisia Converseja. 

Onko sinulle kaapissa Converseja? Mikä on sinun lempparivärisi?




4 kommenttia:

  1. Ihanan pinkit, kelpaisi tännekkin! Itse haaveilen matalista valkoisista, olisi ensimmäiset... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valkoiset on hyvä valinta! Niitä olen itsekkin käyttänyt eniten. Lyhyt vartiset olisivat varmaan myös kesällä kivat ♡

      Poista
  2. Täältä löytyy mustat ja punaiset ennestään ja nyt kevääksi on uudet valkoiset <3 Mulla rajoittaa ostelua vain tuo oman kokoni saatavuus, lasten kokoja ei löydy niin monissa kausiväreissä kuin aikuisten kokoja. Dubaissakin oli ainoastaan Batman-kuvioisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, Batman tennarit olisi säpäkät ;) Mustatkin olisi kyllä kivat....

      Poista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails