tiistai 22. joulukuuta 2009

Atsii...

Heips!
Minulla alkoi tänään LOMA!! Ihanaa!! Tämä ilta menee akkuja ladatessa, mutta huomenna pitäisi sitten alkaa jo tekemään jouluvalmisteluja. Olen saanut oikeastaan vasta saunan pestyä...
Eli vielä sellainen n. 150 neliöö olisi siivottavaa, ei paha...
Tänä syksynä otin ensimmäistä kertaa influenssarokotuksen, kun sen töiden puolesta sain, mutta taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun sen rokotteen otin. Minulla on nimittäin taas pientä flunssaa. Viimeksi olin kipeänä ja lievässä poskiontelotulehduksessa
kuun alussa... Enhän mä tosin varmuudella tiedä onko sillä mitään tekemistä näiden räkätautien kanssa, mutta jotenkin kyllä sitä syytän.
Joulu menee siis varmaan lääkelaatikkoa kolistellessa...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails