lauantai 14. marraskuuta 2009

Ihana kamala puuteri ja hieman korkoa

Ihanaa viikonloppu! Rankka työviikko takana, mutta piiiitkien yöunien jälkeen virkeänä taas uuteen aamuun =)
Olen alkanut ihmettelemään, että onko täydellistä takkia olemassaakaan. Tänä syksynä takin löytäminen on ollut erityisen vaikeaa. Istuvaa takkia on ollut lähes mahdottomuus löytää, ainakaan maksamatta siitä kovin suolaista hintaa.
Tämä takki mulle sitten loppujen lopuksi jäi käteen kaikista niistä tilauksista ja takaisin lähettämisistä, joita olen viimeisen puolentoista kuudauden aikana harrastanut. Tämä saa nyt kelvata. Ehkä sitten joulunjälkeisistä alennusmyynneistä löydän vihdoin sen täydellisen yksilön...




Olen ihmettellyt myös, että mikä mua on vaivannut viime aikoina kun olen ostanut huomattavasti vähemmän kenkiä viime aikoina kuin aikaisemmin. Mun intohimo on aina ollut kengät ja laukut. No nyt sitten löysin niiden edellisten mustien kenkien, jotka esittelin edellisessä postauksessa kaveriksi H&M:ltä tälläiset mustat nauhakengät. Nyt olen ostanut tämän syksyn aikana kolmet mustat popot peräkkäin, ehkä seuraavaksi löydän ne konjakin ruskeat vihdoinkin...

Näissä on tälläiset ihanat pinkki-kulta sisukset:



Olen yrittänyt hillitä itseäni tuossa huuto.net ostelussa. Olen huomannut että sieltä tulee huudettua välillä sellaistakin, jota ei välttämättä kaupasta ostaisi. Onneks "ei niin onnistuneet" huudot on helppo laittaa uudestaan kaupaksi.

Viimeisin ostoni on tämä ihana, kamala Ginan pitsitunika. Mä en oikein ole osannut päättää onko tuo puuterinsävy mun mielestä aivan hillittömän kaunis vai törkeen ruma.

Tässä ainakin toimii.


Vai mitä te tykkäätte tuosta paidasta?!

Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails