perjantai 2. lokakuuta 2009

Eläimellistä menoa

Olen miettinyt, että mikä tässä blogin pitämisessä mua niin kiehtoo ja mistä nää jutut mitä tänne laitella putkahtaa päähän. Asiaa pienissä avoissani mietittyäni tajusin, että tää on mun henkireikä. Siis jotain mikä poikkeaan mun tavallisista töistä niin paljon, että kaikki työasiat unohtuu tämän kanssa touhutessa :) Eli tämä on mun keino päästä töistä irti. Vaikka tämä ihan hömppää onkin, niin mulle ainakin toimii.

Okei, mutta tällä kertaa olen liikenteessä tälläisissä viidakkotunnelmissa. Siis olen aivan ihastunut näihin syksyn eläinkuoseihin. Tälläiset topit on tarttunut shoppailukierroksella mukaan:






Ja nämä tumput oli ihan pakko ostaa H&M:stä kun passaa niin hyvin tuon musta-harmaa-valkoisen topin kanssa. Ja väitän, että nämä on luonnossa paljon ihanammat kuin tuossa kuvassa :)


Nyt mun sitten alkoi tehdä kotiinkin mieli jotain eläinkuosillista. Ajattelin, että kylppäriin voisi hankkia uusia pyyhkeitä. En vaan osaa valita kummat olisi kivemmat, nämä seepraraitaiset


Vai nämä leopardikuvioiset?




Seinäkaakelit on valkeat ja lattiat harmaat, et olisiko se sit toi seepraraita?!
Viimeisenä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä tyttäreni tyylinäyte eläinkuosista :) Aika Magee!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails