torstai 25. kesäkuuta 2015

Pari uutta meikki suosikkia


Tykkään kovasti meikeistä ja kauneudenhoito tuotteista. Ostelenkin niitä jonkun verran. Joskus ostokset eivät ole niin onnistuneita ja joskus taas onnistun tekemään napakymppi ostoksia.  Nyt ajattelin postata teille kahdesta uusimmasta onnistuneesta meikkiostoksesta.



Minulla on ollut ripsenpidennykset nyt tauolla jonkun aikaa ja  koska silmät ovat tuntuneet niiden jälkeen varsin näkymättömiltä päätin ostaa uuden luomiväri paletin. Paletti on Maybellinen The Nudes paletti, jossa on kaksitoista hiekan, pronssin, beigen ja kullan sävyistä luomiväriä. Sävyjä on helppo yhdistellä keskenään.  Tätä on helppo sipaista luomille arkiaamuinakin.


Toinen hankkimani uusi tuote on Tana Cosmeticsin kulmakarva väri. Minulla on aika hentoiset kulmakarvat joten niissä ei oikein kestoväri pysy. Tähän saakka olen käyttänyt Lumenen kulmakynää, mutta nyt kosmetologi suositteli minulle tätä vedenkestävää väriä.


Paletissa on kolme erisävyistä väriä. Itse olen käyttänyt pelkästään tuota ruskeinta, mutta uskon että näistä voi myös sekoitella itselleen parhaiten sopivan combon.


Tämä tosiaankin kestää hyvin kulmissa eikä tätä tarvitse lisäillä päivän mittaan. Paketissa tuli mukana myös kulmakarva sabluunat, joidenka avulla voi kulmat värjätä. Itselleni tosin nuo sabluunat on hieman liian ohuita.


Tämä on niin riittoisan oloinen, että kestää käytössä varmasti useita vuosia.


Minulle tämä Tana oli uusi tuttavuus niin tuotteena kuin merkkinäkin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails