sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Johan räpsyy

 Olen pysynyt tiukkana enkä ole vielä(kään) lampsinut ottamaan uusia ripsenpidennyksiä vaikka mieli on kyllä tehnyt. Eikä se, että minun kosmetologilla näyttää olevan menossa vielä joku alennuskampanja koskien pidennyksiä yhtään helpota tuota ripsihimoani. Mutta nyt pysyn tiukkana ja annan omien ripsien elpyä vielä tovin. Kesäloman kunniaksi otan sitten taas pidennykset.


Eilen olin miehen siskon maisterijuhlissa ja sinne väsäsin laittaa tekoripset. Olen ihan tosi harvoin käyttänyt tekoripsiä ja olen ollut tosi epävarma niiden käytön suhteen. Sen kerran kun olen tekoripsiä käyttänyt on minulla koko ajan ollut sellainen olo, että ne tipahtavat pois tai ainakin repsottavat rumasti kulmasta.
Eylure tekoripsiä olen käyttänyt aikaisemminkin ja sellaiset ostin tälläkin kertaa. 
Vaikka ripsienlaittamisessa meinasi muutama ärräpää päästäkin niin tykkäsin lopputuloksesta tosi paljon. 
Harmi ettei meikistä ja ripsistä tullut otettua kuvaa.


Minulla on tänä kesänä tiedossa muutamia muitakin juhlia ja luulempa, että juhlameikin osaksi laittelen jälleen tekoripset. Uskon, että harjoitus tekee mestarin tässäkin asiassa ja muutaman käyttökerran jälkeen ripsien laittaminen onnistuu jo huomattavasti helpommin :)



Nyt jännittämään Suomen lätkämatsia!













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails