perjantai 21. tammikuuta 2011

Vanilla faux fur

Sain tänään lievästi epämiellyttäviä uutisia ja olin aika kiukkuinen kotiin tultuani. Ruokakasseja purkaessa napsautin keittiöntasolla olevan kannettavan auki  ja tulin tänne blogiin lukemaan jättämänne kommentit. Kylläpä tuli heti taas parempi mieli. Olitte jättäneet taas aivan ihania kommentteja, lähipäivinä kävijäennätys määrät ovat paukkuneet ja muutama uusi lukijakin on tullut lisää. Kiitos teille kaikille ihanista kommenteistanne! Yksin tämä bloggailu olisi paljon tylsempää :)

Mutta oli minulla muutakin mielessä. Olen nimittäin haaveillut jo pitkään  tekoturkiksesta.  Tämän kuvan nähtyäni Stockholm streetstyle sivulla varmistui, että haluan vaaleanturkiksen silläkin uhalla, ettei vaalea väri ainakaan teen minua pienemmän näköiseksi...


Ja arvaatkas mitä sain pari päivää sitten? Ihan saman turkin kuin tuossa yläkuvassa näkyy!
Koska  olen ehkä noin metrin lyhyempi kuin yläkuvan kaunotar niin takin helma jää minulla hieman pidemmäksi eikä ehkä muutoinkaan näytä ihan noin kivalta, mutta tykästyin tähän kuitenkin kovasti.
Ihanan pörröistä vaniljansävyä!





5 kommenttia:

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails