lauantai 21. huhtikuuta 2012

Kelpo pohjat

Neulepaidan lisäksi ostin torstaina  L'orealin pohjustusvoiteen. Näin tuotteen mainoksen lehdessä, ja kiinnostuin siitä heti. Tuote lupailee meikille kestävyyttä ja pikakirkastusta kasvoille.


Pohjustusvoide on helmenvalkoista ja aika juoksevaa, joten jo pieni määrä tuotetta riittää.  En tiedä saatteko selvää tuosta kuvasta mutta mukavasti antaa hehkua tuohon kämmenselkäänkin leviteltynä.


Olen käyttänyt tuotetta sekä pohjustusvoiteena  ja levittänyt sitä lähinnä poskipäille että sekoittanut sitä meikkivoiteen sekaan. Nenän ja leuan iholle, jossa minulla on hieman laajentuneita ihohuokosia olen käyttänyt L'orealin Studio secret primeria jonka myöskin hommasin mainonnan uhrina ;) 
Parin päivän testailun jälkeen Lumi Magique Base  vaikuttaa lupaavalta tuotteelta.


2 kommenttia:

  1. Pitääkin käydä kaupassa tutkailemassa näitä tuotteita. Mua kiinnostaa nyt just kaikki tuommoiset pohjustus/hehkuvoiteet, joita tuntuu olevan tarjolla nyt hyvin. L'oreal on hyvä merkki, minä ainakin tykkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumeneltakin taitaa olla vastaava tuote, mutta se oli ainakin meidän cittarista loppu. Minäkin olen yleisesti tykännyt L'orealin tuotteista, ihan ok hinta-laatu suhde.

      Poista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails