tiistai 10. huhtikuuta 2012

Konad m81

Rinkulakynnet alkoivat olla jo sen verran kärjistä kuluneet, että tein eilen uudet kynnet. Näillä on hyvä aloittaa jälleen uusi viikkoa =)

'

Ensin lakkasin kynnet Mavalan valkoisella kynsilakalla. (Alle tietysti väritön pohjalakka)


Seuraavaksi tein kuviot mustalla Konad lakalla. Kynsinauhat ja reunukset siistin sitten vasta lopuksi.



Kärjet lakkasin vielä Mavalan mustalla lakalla.


Päälle vielä Konadin väritön päällyslakka, kynsinauhojen siistiminen ja valmista tuli!


Lakkaukseen tarvittiin siis viittä eri kynsilakkaa ja tietysti malttia odotella lakkasten kuivumista.
Malttamattomille kynsienlakkaajille suosittelen Yves Rocherin pikakuivattajaa
Minulla on jo jonkin aikaa ollut etsinnässä hyvä kynsilakan poistoaine. Lakkailen paljon kynsiä ja lakanpoistoainetta kuluu jonkun verran. Viimeiset pari pulloa jotka olen ostaneet ovat olleet huonoja ja lakan poistamiseen on ollut työlästä. Toki kynsilakoissakin on eroa, ja toiset on helpompia puhdistaa pois kuin toiset. Ottaisin mielellään vinkkejä hyvistä kynsilakanpoistoaineista vastaan.

 Mikä on Sinusta hyvää kynsilakanpoistoainetta?




6 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet!

    Minä olen ollut jo vuosien ajan tykästynyt Maybellinen kynsilakanpoistoaineeseen. Se toimii hyvin eikä tuoksu niin pahalta kuin monet muut, joita olen kokeillut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkistä, pitää testata tuota Maybellinea =)

      Poista
  2. Oih! Ihanat kynnet!! Mulla olis sulle tunnustus, joten käväisepä hakemassa, jos haluut :)

    VastaaPoista
  3. Itse olen tykännyt Lidlin pari euroa maksavasta Cien poistoaineesta. Kätevä pumppusysteemi ja asetoniton ja lakat lähtee hyvin (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan kuin muistaisin, että joku muukin on kehunut jotain Lidlin poistoainetta. Laitetaanpa testaukseen tämäkin =)

      Poista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails