maanantai 9. huhtikuuta 2012

Rusketusta purkista

Viime viikolla kolahti jälleen Yves Rocherilta tuotteita testattavaksi. Tällä kertaa paketissa oli kuorinta-aine,  itseruskettava suihkevartalolle ja itseruskettava liftingvoide kasvoille.



En ole ennättänyt tuotteita vielä testaamaan, ja odotankin jännityksella millaista jälkeä noilla itseruskettavilla tulee.  Lueskelin vähän muiden kokemuksia noista netistä ja ihan hyvää palautetta tuoteet siellä sai.  En muista milloin olisin viimeksi käyttänyt itseruskettavaa. Olen lähinnä suosinut sävyttäviä päivävoiteita joilla rusketus tulee pikku hiljaa, ja joilla tulos on ollut todella luonnollinen. Pitää ainakin ennen noiden käyttöä kuoria iho kunnolla, jottei tule kovin kirjava lopputulos ;)


(Tuotteet on blogin kautta Yves Rocherilta saatuja)



     Onko teillä kokemuksia noista Yves Rocherin itseruskettavista?



4 kommenttia:

  1. Yvesin itseruskettavista ei oo kokemusta, käytän Doven itseruskettavaa jos käytän. Sen jälkeen en ole muita kokeillutkaan kun sen löysin. Tuoksu siinä on vaan vähän liian voimakas mulle, mutta sillä saa tasaisen jäljen vaikkei kuorisikaan ihoa ja luonnollisen näköisen rusketuksen.

    Tuota Yvesin kuorinta-ainetta mulla on aprikoosina. Aivan ihastuttava tuote! Tulee pehmeä iho ja siinä on kunnolla niitä rakeita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen tykännyt myös Doven sävyttävästä voiteesta. Postasin siitä ja muista suosikkituoteistani joskus kauan sitten täällä:
      http://hanna-powderroom.blogspot.com/2010/07/kissed-by-sun.html

      Poista
  2. Hyvä että muistutit näistä, on pitänytkin käydä Yvesin liikkeessä nuuhkimassa millanen tuoksu näissä on. Saatanpa ostaakin kokeiluun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitan rapsaa kun olen ennättänyt näitä testaamaan, että miltä vaikuttivat :)

      Poista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails