keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Sydäntä ihan riipaisee!

Olen menossa reilun kolmen viikon päästä valokuvanäyttelyn avajaisiin ja tartteisin sinne uudet mustat korkkarit. Ne täydelliset on vieläkin hakusessa... Tilasin Hennesiltä tälläiset aivan törkeen makeet korkkarit! Siis kattokaa nyt noita kantoja!  I 



Photobucket

Mutta tiedättekö jo parin minuutin sovituskävelyn jälkeen päkiät oli kipeät ja kengät hölskyivät kantapäistä. Alan kohta harkitsemaan, että matkustan Tallinnaan ottamaan silarat kantapäihin! Mulla on tosi usein toi ongelma, että kantapäät nousee kengistä! Ja sellaisilla kengillähän on aivan hirveä kävellä!

Sydäntä kyllä raapaisee, mutta pakko laittaa siis palautukseen! Minulla on ihan liian monet sellaiset kengät jo ennestään kaapissa, joita ei voi pitää. 
Täydellisten mustien korkkareiden metsästys siis jatkuu!


3 kommenttia:

  1. mulla on kans ongelmia ostaa korkokenkiä. aina hölskyvät tai painavat jostain. Sama juttu ballerinojen kanssa. Oikeastaan inhoan tästä syystä kenkien ostoa. Jos olisin rikas, teetättäisin yhdet täydelliset kengät itselleni..

    VastaaPoista
  2. Mulla on myös sama ongelma, että kantapää ei pysy millään kengässä! Oon yrittäny ettiä täydellisiä avokkaita jo pitkän aikaa siinä kuitenkaan onnistumatta juurikin sen takia että koossa jota normaalisti käytän, kantapää nousee ja kengät hölskyy. Kokoa pienempi on sitten aina liian pieni ja puristaa. Mutta nuo ylläolevat kengät on kyllä ihanat :)

    VastaaPoista
  3. Heiii, toivottavasti et ole vielä ehtinyt laittaa kenkiä paluupostina takaisin! Mulla on nimittäin vinkki, joka itelläni toimi eräiden avokkaiden kanssa. Tosin hölskyntä oli mun tapauksessani kenkien syytä, ei oman jalan, koska muulloin en siitä ole kärsinyt:)

    Mutta siis. Ostin Prismasta parilla eurolla sellaiset vahvalla tarralla kengän sisäpuolelle kiinnitettävät "muhkurat", jotka täyttävät kengän kantaa ja "muhkuran" mokkainen pinta vielä entisestään jarruttaa hölskymistä. Palauttaahan kenkiä ei tämän jälkeen enää voi, mutta jos rakkaus noita korkkareita kohtaan on syvää (:D), niin kai sitä voisi ottaa riskin ja kokeilla.

    VastaaPoista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails