sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Instagram linkin lisääminen blogiin

Olen jo siitä saakka kun joskus keväällä rekisteröidyin Istagram käyttäjäksi suunnitellut lisääväni Insta tilini myös blogini sivupalkkiin. Tämä aamuna, kiitos kellojen kääntämisen tunnilla taaksepäin minulla oli vihdoinkin aikaa perehtyä siihen miten se käytännössä tapahtuu. Löysinkin helpon ohjeen Blogikonsultin sivuilta.  Itse käytin lisäämiseen  Instagme sivustoa ja sieltä saatavaa linkkiä.



Minä olen ihan koukussa Instagramiin ja rakastan kuvien napsimista puhelimella! Minusta Insta on   sosiaalisena mediana tosi näppärä ja nopea tapa jakaa ihan arkisiakin kuvia  Kuvat toimivat hieman päiväkirjan tapaan ja niihin on kiva itsekkin palata jälkikäteenkin.  Vaikka täällä blogin puolella välillä onkin hieman hiljais eloa niin Instagramiin lisäilen kuvia päivittäin. 
Ok, tiedän että olen taas hieman myöhässä tämän kirjoituksen suhteen ja te olette ehkä jo  vuosia käyttäneet Instaa, mutta jospa tästä olisi apua niille, jotka eivät ole vielä osanneet/ saaneet aikaiseksi lisätä Insta linkkiä blogiin.
              Mukavaa sunnuntaita toivotellen, 
                                                                      




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails