sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Dior flash black and some champagne

Perjantaina Graffiti kynsilakka ostoksilla käydessä mukaan tarttui myös aivan upea Diorin musta luomiväri. Ensi viikonloppuna pidämme ystävien kesken pikkujoulut ja ajatuksena olisi tehdä tumma silmämeikki. Toivottavasti onnistun!


Luomivärin seassa on hieman kimalletta.  Pakkaus on myös todella kaunis, harmi ettei se ihan pääse oikeuksiinsa näissä kuvissa.



Lisäksi ostin arkiseen käyttöön IsaDoran vaalean luomivärin. Bongasin luomivärin Adalminan  blogista jokunen aika sitten.




5 kommenttia:

  1. Ihanan näköinen tuo Diorin musta luomiväri. NAM!

    Ja minun pitääkin etsiä itselleni ensi viikolla uudet hienot kynsilakat ;o)

    Maatu

    VastaaPoista
  2. tulee varmasti näyttävä silmämeikki tolla! kuvia sitten, kiitos :)

    mä tykkäisin kans tommosesta tummasta silmämeikistä, mut en osaa tehdä eikä mulle ehkä sovikaan ku oon vaalee :/. ihailen sitte muilla! :)

    VastaaPoista
  3. thank u for this post

    love this post, and love your blog

    check mine:) hope you like it. if you do follow me and i will follow you

    xxx

    VastaaPoista
  4. Onko champpis osoittautunut hyvaksi kaytossa? Olen tsekkaillut samaa varia, mutta en tieda toimiiko ne (alhainen hinta).

    xx

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Itsekkin ihastuin ensi silmäyksellä tuohon Dioriin. Löysitkö mieleisen kynsilakan?
    S: En mäkään ole varma osaanko tehdä kovin kummoista silmämeikkiä. Katsotaan kuinka onnistun. Yritän muistaa ottaan jonkun kuvan meikistä :)
    elena-anna:Thanks for your lovely comment!
    Inaria: Minusta luomivärissä on hyvä hinta-laatu suhde. Itse olen ollut oikein tyytyväinen!

    VastaaPoista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails