K-ruokakaupat osallistuvat Unicefin rokotekampanjaan.
Unicef ja Pampers toteuttavat maailmanlaajuisen rokotekampanjan. Kampanjassa jokaisesta myydystä Pampers-, Ariel- ja Fairy-tuotteesta lahjoitetaan yksi jäykkäkouristusrokote kehitysmaiden synnytysikäisille naisille suojaamaan äitejä ja vastasyntyneitä. Kampanja kestää koko loppuvuoden.
K-ruokakauppiaat lahjoittavat lisäksi jokaisesta K-ruokakaupoissa myydystä kampanjatuotteesta yhden lisärokotteen. Näin K-ruokakaupoista ostetut kampanjatuotteet kerryttävät rokotteita kaksin verroin.
Jäykkäkouristus uhkaa 170 miljoonan äidin ja lapsen elämää erityisesti köyhillä alueilla, joissa ei ole kunnollista terveydenhuoltoa. Pampersin ja Unicefin rokotekampanja on toteutettu vuosittain vuodesta 2006 lähtien. Kampanja on auttanut 100 miljoonaa äitiä ja lasta suojautumaan jäykkäkouristusta vastaan.
Teksti ja kuva kopioitu täältä.
Meidän perheessä ei ole enää vaippaikäisiä, mutta meidän pyykit pestään loppuvuoden ajan Arielilla!
Lisää tietoa kampanjasta täältä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Thanks for your lovely comment!