keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Apteekkipullot





Hyviä huomenia!

Minulle on pikku hiljaa vakiintunut käytännöksi nämä aamupostaukset. Valikoin aina edellisenä iltana kuvat valmiiksi postauksiin ja sitten aamukaffen lomassa naputtelen tekstin. Olen aina ollut huono ilmaisemaan itseäni kirjoittamalla siksipä kuvat ovatkin blogissani näytelleet isompaa roolia kuin tekstit. Valokuvausta olen harrastanut nyt noin kaksi vuotta, joten harjoittelua kaipaa vielä sekin osa-alue. On ollut kuitenkin mukava  huomata  kehitys mikä kuvissa on tapahtunut blogin alkuajoista. Toki  pokkarikin on tässä välissä vaihtunut järjestelmäkameraan.

Kaivelin kaapista vanhat ruskea apteekkipullot esille ja asettelin ne takkahuoneen tv-tasolle. Jotenkin olen nyt tykästynyt niihin kovasti. Lauantain kirpparikierrokselta löysin sellaisen ison ruskean lasikorkkisen apteekkipullon, mutta se jäi pois tästä kuvasta, koska olin ennättänyt napsimaan nämä kuvat sitä ennen. 

Tämä pakkaa nyt nessupaketin kainaloon ja lähtee töihin!

Pikkulauantai terkuin,


2 kommenttia:

  1. Mä oon jo usean viikon ajan pyöritellyt kuuden apteekkipullon settiä lähikirpparilla. Hinta ei oo paha: 12€, mutten oo vielä osannut itselleni perustella tarvetta niiden hankkimiseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hinta kuulostaa tosiaan kohtuulliselta. Minä maksoin 20 kymppiä siitä isosta korkillisesta pullosta joka puuttuu noista kuvista. En osaa kyllä yhtään sanoa mitä niistä yleensä pyydetään.

      Poista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails