perjantai 27. joulukuuta 2013

Sequin exloposion




Olen  ihastunut erilaisiin kimalteleviin päällyslakkoihin, joilla saa helposti tavallisiin kynsilakkoihin yhdistämällä kivannäköisiä lakkauksia aikaiseksi. Tämän hetken suosikkini on Loréalin paljettilakka, jonka laittoin tällä kertaa Yves Rocherin Prune lakan päälle. Sain lakan Yves Rocherilta blogin kautta tulleessa joulupaketissa.  Minulla onkin vielä näyttämättä teille mitä muuta kaikkea kivaa paketti sisälsi. 

Nyt ollaan lähdössä tyttöjen shoppailureissulle lähikaupunkiin. Lupasin viedä tyttären kavereineen tekemään löytöjä alennusmyynteihin ja käydään samalla reissulla jossain ravintolassa syömässä.  Minun sisko lähtee minulle seuraksi sillä minulle ilmoitettiin kylmän viileästi, että äitiä ei huolita tyttöjen seuraan.. Ravintolassakin saan kuulemma mennä eri pöytään istumaan ! Ja minä kun kuvittelin olevani niin trendikäs mamma ettei mua tartteis hävetä  ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails