sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Lempparituoksuja







Moikka Moi!

Ihana aurinkoinen päivä ollut tänään! Minä olen nautiskellut auringonpaisteesta lepolassessa lehtiä lukien. Ihan oli fiilikset kuin olisi kesälomalla :)

Kesään kuuluu ehdottamasti erilaiset kesätuoksut ja yksi ehdottomista suosikeistani on ollut Marc Jacobsin Daisy, jota olenkin käyttänyt jo monta putelia. Olin ajatellut ostaa sitä nytkin lentokentän taxfreestä, mutta päädyin sitten kuitenkin ostamaan Daisy eau so fresh tuoksun. 
Olen tykännyt kovasti! Ihanan tyttömäinen tuoksu olematta liian makea. Tämä on ehkä himpun raikkaampi kuin tuo Daisy. 
Myös viime kesänä ostamastani Bvlgarin Omnia coralista olen tykännyt kovasti, puhumattakaan Escadan kausituoksuista.


Mikä on sinun tämän hetken suosikki tuoksusi?


Suloista Sunnuntaita toivotellen,


                                                                       

3 kommenttia:

  1. Tämän kesän tuoksu on ollut Hillfigerin Flower, mutta Daisy on myös ihana tuoksu mutta tällä hetkellä sitä en omista. :)

    VastaaPoista
  2. Mielenkiintoista muuten tuoksutella Jacobin uutta Honey-tuoksua!

    VastaaPoista
  3. Mun lemppari on tällähetkellä Just Cavallin uusin. <3

    VastaaPoista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails