perjantai 1. marraskuuta 2013

011113




Huh huijaa!

Jopas oli päivä! Laitoin aamulla piilarit töihin ja enkö onnistunut rikkomaan toisen piilarin kynnelläni. Repaleinen piilari päässä vedin sitten työpäivän ja voin kertoa ettei ollut mikään kiva kokemus. Olin aika helpottunut kun vihdoin löysin riekaleen silmästä ja sain sen kalastetuksi pois. Hetken jo ajattelin että onko sen takia mentävä päivystykseen, mutte ei sentäs ;)
Töistä kotiin tultuani aloin leipomaan huomisia pojan synttäreitä varten ja kylläpä meinasi raastaa hermoja... Ei pitäis koskaan alkaa testailemaan uusia reseptejä kun odottaa vieraita kylään. Olin bongannut pari tosi ihanalta kuulostavaa reseptiä ja päätin, että nyt testaan ohjeita. Olisi ehkä kannattanut pysyä niissä tutuissa ja turvallisissa; mokkapaloissa ja mustikkapiirakassa ;) No, leivonnaiset on nyt kylmässä ja huomenna sitten päästään maistelemaan miltä maistuvat.  Jos yksikään noista väsäyksistä on vähänkään niin hyvää kuin reseptit antavat ymmärtää niin voin jakaa myöhemmin ohjeet teidänkin kanssa. Kiinnostaisiko?! Ainakin ihan hervoton määrä sokeria ja suklaata upposi noihin.


Nyt aioin ottaa loppuillan rennosti ja uppoutua pörröviltin alle katsomaan Vain elämää. Taidanpa ottaa myös lasillisen valkkaria, olen mä sen niin ansainnut ;)

Mukavaa illan jatkoa Sinulle!



1 kommentti:

  1. Auts, mulla kävi kerran ihan samalla tavalla piilarin kanssa =(

    Mukavia synttäreitä :-P

    VastaaPoista

Thanks for your lovely comment!

my might also like

Related Posts with Thumbnails